The answers of ask whatever you want!

Lisa om Ask whatever you want:
Söker du medryttare till nåon av dina ponnies nu?
isåfall vilken ålder längd vikt och ridkunskaper bör man ha?
Och hur lång är du?
Nej inte som det ser ut nu.
Jag är 160,5 :)
Malou om Ask whatever you want:
1.Ska du testa på någon annan gren än hoppning och dressyr?
2. Vem är din förebild?
3. Har du någon gång haft en period då du inte vill ha med hästar att göra?

Hahah kanske lite roliga frågor men kom inte på några bättre xD
1. Jag ska prova terräng nu i sommar.
2. Jag har rätt många men en är Kristen Stewart tycker hon är en grym förebild :)
3. Ja, det har jag väl när det kännts extra tungt att ha två ponnies.

Emma om Ask whatever you want:
Hur ser din dröm-storhäst ut? :)


Extriören vill jag att den ska se ut som den på bilden.
Färgen vill jag att den ska vara Skimmel, Fux eller Svart.
Och den ska helat ha två höga strumpor bak  och helst två fram oxå och sen en antingen strimbläs, Stjärn eller bläs eller skuten stjärn med snopp på mulen.
Och den behöver inte ha gått något men den ska ha bra hopp kapacitet och den ska vilja hoppa tycka det är kul och ha fina gångarter satt den kan röra sig fritt.
Och den ska vara kelig och mysig.

Och Tempramentet ska den vara het och framåt men den ska helst inte vara lättstressad och ganska jämn.
Sto eller valack spelar inte så stor roll.
haha blev ett långt svar :)
Maja om Ask whatever you want:
1. tänker du ha den headern länge?
2. ska du köpa storhäst sen?
3. vad ska du göra med Jasmine när du blitt för stor?
4. Rider du Bolema längre?

:)
1. nej den är mest tillfällig håller på med en annan.....
2. Det är nog tänkt så får se.....
3. Om hon fortfarande vill ridas och tävlas och så ska jag se mig om efter en liten duktig medryttarre ;)
4. Ja självklart har inte bloggat så ycket om henne bara :P

Hoppas ni blev nöjda med svaren, det vr roliga frågor iallafall :)

Seya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0