Önske inlägg

Klara om Tidig morgon:
kan inte du skriva om hur du och Emma (emmaochpegasus) träffades??

skulle inte du göra ett fakta inlägg om Bolema och Jasmine? :) <3


Jo det kan jag väl ;)

jag och emma från emmaochpegasus.blogg.se
träffades när min  familj köpte våran gård för 2 årsen då hon stog i det stallet när vi flyttade dit, men när vi köpte gården så frågade dom om dom kunde ha kvar sin stallplats osv.
och det fick dom, Sen så började jag rida hennes förra ponny Mille (top fair Milou) inte som medryttare utan när hon skulle iväg eller något så "tog jag hand om honom" asså mockade och red honom.


Emma och jag har kommit varandra ganska nära som vänner ;)
vi kan prata om allt egentligen emma är en väldigt go och glad tjej på 15 år alltså 1 år äldre än mig, och vi går på samma skola men inte i samma klass så vi träffas ju ganska ofta skolan stallet om vi inte är med varandra efter.


Läs gärna hennes blogg för den rekomenderar jag en läs värd blogg :)



förresten så vann amanda gissning hennes blogg www.rilfarna.blogg.se :)
och det var headern som va överraskningen ;)
men jag vet inte riktigt hur man sätter upp header och design någon som vill hjälpa mig? :)
Seya!

Kommentarer
Postat av: Emma

:D:D

2011-05-03 @ 21:38:53
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0