Två saker jag vill ta upp......

för det första så har jag haft "inbrott" på min blogg, så nu har jag ändrat lösenordet ;)

och sen så måste jag bara säga att jag hatar när folk kopierar ens inlägg, eller tar ens ord den som gjorde det kommer antagligen att känna sig träffad nu, men om jag skriver Seya! så hittar man på en annans som jag VET läser min blogg skriver exakt samma sak på sin, måste bara säga att det är oerhört irreterande! :O

eller om jag skriver t.ex. We belongs togethere...... så hittar man på en annans som man VET läser sin blogg har skrivit nästan lika dant bara bytt ut vissa ord!


nu säger jag inte att man inte kan skriva lite likt men när det är någon som man vet läser sin blogg så är det liteee irreterande, era bloggar är väl till för att skriva vad ni tycker och tänker inte vad andra tycker och tänker :P

ajja blev ett litet sen inlägg ;)


ser ni mig? haha XP
tagen från amanda s fb ;)
så snygga vi är på cabarèn va? ;)

Seya!

Kommentarer
Postat av: Amanda

om du menar mig med det "belong together"grejen, så kan jag meddela dig att det är en låttext. :)

2011-05-04 @ 13:34:35
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0