Tävlingen

förklassen gick super ;)
men lagklassen så tyckte jag att det var jätte-halt och var rädd att gå omkull så jag var inte på henne vi hade ingen galopp och stoppet var mitt fel, hon kollade på snaden som dom lagt innan hindret och sen så var hindret helt plötsligt framför henne :O
haha

men idag tävlade jag inte i laget utan bara inviduellt men vårat lag vann denna omg :D
tagga finalen på Sotenäs om två veckor.

här är filmer från för och lagklassen och bilderna är urklippta från filmen därför dom e lite dåliga....




kommer komma upp andra som jag filmade imon men nu är jag för trött

Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Det såg jättefint ut :) <3

2011-05-16 @ 08:30:17
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0