Tävlingen

väljer att inte lägga upp videon från idag.........
för det första så började hon att studsa och stegra innan hindrerna och så fick jag inte stopp på henne så att när vi kom emot andra hindret så hoppade hon av men stannade i luften,
så att vi kraschade hela hindret och så höll hon på att studsa och stegra på trean och fyran oxå satt det blev ett stop på tvåan ett på trean och ett på fyran satt alltså var vi uteslutna men jag fick ett försök till att hoppa fyran innan jag gick ut så jag gjorde det och det gick bra så är ändå nöjd med henne.
Men det var pågrund av kraschen som hon kom i otackt eller vad man ska säga :/
men men det tar vi igen nästa helg när vi tävlar på Sotenäs ;)


här hoppar vi hemma kommer inte ihåg om det var 100 eller 110 :P

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0