Som ni vet så hackade ju mitt you tube konto men har skapat ett nytt nu där det går att kolla på alla videos som jag lagt upp där istället ;)

här är filnmen från båda klasserna på Sotenäs igår ;)

Förklassen:
Hon var pigg och lite stark men lyssnade på mig, blev lite långa trav sträckor när jag bytte galopp.
och det blev en väldigt konstig sväng till 5:an (kaviar hindret) svängen blev lite lång och hindret står vinklat vilket man inte ser så br apå videon men vi hoppade iaf det snea hindret rakt.
och hon kollade inte alls på hindrerna eller något.
så jag är nöjd med henne i denna klass.



Lagklassen:
Hon var pigg och gick på framåt, och det gjorde det svårare att bryta av till trav och byta galopp.
hon kollade inte på något hinder alls och sög verkligen tag i dom.
och sen så blev det en lite snäv sväng till 6:an (kaviar hindret) jag glömde att balansera upp yttersidan ordentligt, men hon gick bra så är nöjd med henne men vet ju vad jag ska förbättra till nästa gång.
slutade med en femteplcering inviduellt och laget kom i det totala 4:ra vilket oxå är bra ;)

här kommer filmen från båda klasserna och prisutdelningen med ärovarv!


säg gärna vad ni tycker är helt öppen för kretik ;)



Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Vad fint det ser ut! :D <3

2011-05-30 @ 19:23:38
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0