Red ut idag

red ut idag med emma och Pegasus haha dom va lite taggade kan man säga ;)
men jag tror hon filmade en liten snutt på mig och Jasmine så jag kan fråga henne om jag kan få den haha så kanske jag lägger upp den här om det inte ser för hemskt ut haha! :D

men vi red iaf en runda som vi kallar Kållstorp och det var perfekt att rida eftersom det regnat nu och då är grusvägarna super mjuka och så :)

haha Jasmine bockade och Stegrade och Studsade bara för att hon ville springa om Pegasus men nör hon väl fick vara först så skulle hon bara springa på tvären och hålla på, haha dete blev iaf mycket skratt men som dom säger ett gott skratt förlänger livet, och om det stämmer kommer jag att vara odödlig ;)


haha hon va så söt i påsk såg verkligen ut som en bäbis! <3
villket hon e min bäbis <3

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0