Oj sorry glömde bort

oj sorry glömde bort att blogga något igår :/
så bjuder därför på denna video på mig och Jasmine när vi var ute och red med emma ;)

http://emmaochpegasus.blogg.se/2011/may/dagens-ridpass.html#comment

emma är det som lagt upp den och eftersom det är videofy och jag inte har det så länkar jag till hennes blogg där hon lagt upp inlägget :)


Förresten igår red jag i paddocken och övade på att hon skulle svänga när jag bad henne göra det och att hon skulle bryta av när jag sa till henne och så och det gick super bra! :D

Idag så ska jag rida lösgörande i paddocken eller p åen äng får se men taggar inför tävlingen imon och det kommer att komma upp en film efter tävlingen ;)
eller vi får väl se det beror jue på om jorden går under på Lördag kl:18:00
men det är iaf över 5000 människor som begått självmord pågrund av att den där gubben sa att den ska gå under och dom människorna ville inte lida :/

ajja vad tror ni kommer den gå under imorron kl: 18:00?



Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0