I`m back!

nu är jag tillbaka som valigt igen ;)
och tänkte börja med att skriva om kommande tävlingar som jag ska åka till:

Söndag 15/5 Alleby
gräsbana bredvid flygplatsen :( min ponnie är livrädd för flygplan men det är bohuscupen omg. 2 så får ställa upp för laget + kul att se hur hon reagerar, då blir de ju l:d eftersom det är bohuscupen. om jag rider likadant som jag gjorde sist så kankse jag blir placerad igen! :D

Lördag 21/5 Ale-jennylund
då ska jag hoppa pokal hoppet dock bara en klass ( l:c )
egentligen ville jag hoppat l:c och l:b men om jag blir placerad i l:b så får jag jue inte hoppa finalen som är helgen efter.... hoppas verkligen att vi kommer dit ;)
vi behöver verkligen ta igen poäng nu så för att komma till finalen så måste vi bli placerade.
men iaf så är det första gången som bara jag och pappa åker iväg, och mamma inte följer med alls.....
vi får väl se hur de tgår jag måste jue hålla koll på mycket själv, men kanske tar med mig en skötare helst min grymma bästis Alexandra.


Söndag 29/5 Sotenäs
om vi kommer till final så ska jag tävla på sotenäs mycket trevlig ridklubb måste jag säga.
Tävlade div.2 där förra året, och många hästar stannade på ett visst hinder men det brydde inte Jasmine sig om iaf.
dom har lite titt hinder som många ponnisar brukar kolla på men Jasmine kollar bara när hon går förbi dom ;)
men klass blir iaf l:d + 5
men jag tävlar antagligen inte där om laget inte kommer dit.

men sitter i skolan nu och ska ha lektion så bye bye så länge så bloggar jag mera senare

bild från sotenäs div.2 förra året

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0