en nära vän...

ska antagligen till en gammal vän på fredag och sova där, vi träffades igår oc hade så otroligt mycket att prata om haha XP
men det blir antagligen mycket prat om vilka killar som är snyggast och annat vi har nämligen helt skilda åsikter när det gäller killar :P
jag tycker t.ex att Taloyr Loutner (stavning på hans förnamn) är så sjukt het! vill bara äta upp han
haha men hon kan lixom som våran diskussion igår säga "åhh dom i the beatels är så himla bra och snygga"
och då svara jag jue själklart vad tänker du med dom är jue gamla gubbar!
ja svarar hon men jag gillar dom på 60 talet men hon var inte äns född då hennes föräldrar var inte äns födda lixom men nej hon gillar dom då ändå?! :S

haha men idag så ska  jag antagligen rida med henne och två av hennes klass kompisar + deras franska utbytes studenter haha dom hade aldrig suttit på en häst förut men det är iaf inte helt säkert att jag hänger på dom.

isåfall kanske jag får knäppt några byxor ;)
som jag kan lägga upp på bloggen.



min förrA HEADER vilken tycker ni är snyggast, den jag har nu eller den förra (den på bilden) ? :)


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0