Dagens ridpass

idag så red jag barbacka ;)
gick über grymt! hon var jätte fin :)
men ja "välter" gärna omkull händerna satt dom hamnar på manken, men idag så gick inte det då jag fick världens stötar av hennes manke dom fåtal gånger jag gjorde det! :O
men det var bara jag som fick stötar av henne, hon fick inga stötar av mig ;)

men vi red mycket på volter =ställa böja vilket gick super sen så körde vi lite tempo växlingar och övergångar det gick väl inte lika bra då hon gärna tar upp huvudet i galopp fattningar alltså hon går inte kvar i samma fina form, men sen efter typ 2-3 galopp språng så brukar jag få tillbax henne igen :)



vad brukar ni göra för att få era hästar/ponnies mjuka och fina?

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0