Svaren till Frågorna

Postat av: emma

Vad är dina mål med Bolema och Jasmine detta året :)?

Svar: mitt mål med Bolema är att tävla l:a i dressyr
mitt mål med Jasmine är att tävla l:a hoppning ;)

kramar sara

Postat av: anna christmansson

1. hur länge har du haft Jasmine?
2. hur länge har du haft Bolema?
3. Vilka klasser satsar du på i hoppning?
4. vilka klasser satsar du på i dressyr?
5. vad är Bolema för ras?
6. vad är Jasmine för ras?
kramar anna :D

Svar: 1. jag har haft Jasmine i två år i augusti
2. jag (och mamma) har haft Bolema i tjugo år
3. med Jasmine satsar jag på l:a hoppning
4. med bolema satsar jag på l:a dressyr
5. Bolema är en renrasig arab
6. Jasmine är en welsh korsning
kramar sara


Postat av: Frida

1. vad är Bolema för ras?
2. vad är Jasmine för ras?
3. hur hög är Bolema i manken?
4. hur hög är Jasmine i manken?
5. vad tycker Bolema är roligast rida ut, hoppa eller träna dressyr på ridbanan?
6. vad tycker Jasmine är roligast hoppa, rida dressyr eller rida ut?
7. vad är Bolemas favvo godis?
8. vad är Jasmines favvo godis?


Svar: 1. Bolema är en arab
2. Jasmine är en welsh korsning
3. Bolema är maxad D-ponny
4. Jasmine är "mellan" C-ponny
5. Bolema tycker nog att det är roligast att gå dressyr på ridbanan faktist hon älskar att jobba
6. Jasmine tycker nog att det är roligast att hoppa i skogen 
7. Bolema älskar apelsiner
8. Jasmine älskar äpplen
kramar sara



Malou

Dressyrsadel eller hoppsadel?
Dressyrläder eller hoppläder?
rättuppstående, oxer eller trippelbarr?
Favorit färg på häst?
vad är det sämsta med Jasmine?
Vad är det sämsta med Bolema?
:D


Svar: beror på vilken häst jag rider olika (oftast dressyr sadel)
beror på vilken häst jag rider (oftast dressyr läder)
Jasmine gillar trippelbar bäst så jag svarar det
hmm fux, skimmel, bork, svart, mörkbrun hehe nästan alla
sämsta är väl att hon är så lätt stressad
sämsta med Bolema är väl att hon blir så lätt upphetsad
kramar sara


1.Ska vi ses snart ;)<3
2. Ska du vara med på hoppcler rounden den 27? :)
haha kommer inte på mer frågor :D hehe
Kram din kära Alexandra


Svar: 1. ja det tycker jag
2. jag tror det iaf
kramar sara





postat av: Josse med Greta<3


Hur högt har du hoppat med Jasmine? Ni verkar jätteduuktiga tillsammans!
Hoppas att det blir kul och så i sommar!

Svar: Jag har hoppat enstaka hinder 110 cm men bana på 1 meter
tack (:
kramar sara

tack så mycket för alla roliga frågor :D
hoppas ni blev nöjda med svaren ;)
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0