Ush!!

Fy f**n vad jag hatar när det regnar! :O :@
Ajja tänkte ta och göra en lista om vad jag ska göra idag ;)

*cykla hem :( (har börjat cykla till skolan och hem) duktig jag e va? :)
*byta om och gå ut till stallet :P
*Mocka, göra vatten och mat till två ponnys ;)
*ta in och ev. spola två ponnys.
*och om regnet avtar så tänkte jag försöka rida men om det inte dör det tror jag inte det är någon större idè att rida om det fortsätter regna såhär dels så hatar båda två när det regnar och sen så blir dom lätt kalla och stela i musklerna, vi har ju ingen manege att rida i det är nog det jag saknar mest med att stå på bulycke

*Sen så ska jag om klockan är tillräckligt mycket kvällsfodra.
*Sen ska jag baka choklad me knäck i ;)
*sen ska jag lägga mig i ett bubbel bad och läsa :D :D :D
rätt chill ändå ;)


bjuder på denna :P mer bloggning ikväll ;)



Seya! /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0