never say never!

blev lite ändring i ridschemat idag :P
först så red jag ut med Malou då hade jag Jasmine vi hoppade lite i skogen och bara myste! :)
sen när vi red hemmåt så när vi galopperade på en mjuk grus väg så la deddan (malous ponny) tungan över bettet och stack han galopperade ner i ett dike satt det var på vippen att dom gick omkull :O
men sen när vi fick stopp så var deddans tunga blå :S
och sen när vi kom hem och så, så var han halt :(
men det är nog inget allvarligt ;)
men jag red Bolema senare och hon var som en tickande bomb haha :D
hon bockade och var lite halv crazy men imon så blir det ett dressyr pass för mamma satt hon gör av med energin på ett bra sätt (Y)
men det kommer lite bilder från ute ritten ;)
hade tyvärr ingen som fota när jag red Bolema :(
men nu ska jag se på film Grown ups :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lille plutt <3

2011-03-20 @ 09:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0