Dagens ridpass

Mamma red Bolema,
och sen så hopptränade jag för mamma ;)
blev dock inga bilder :( mamma tyckte det blåst för mkt sen så är hon inte sådär jätte bra på det :P
haha nästa gång får jag väl fråga emma eller Malou ;)
men hon var iaf så het satt det går inte och beskriva hon lixom stegrade sig och kastade sig mot hinder hon inte skulle hoppa så jag var tvungen att följa med över hindret ju och sen så hade jag ingen martingal idag inte det smartaste att rida utan den XD
Men hon lixom stack mot hondrerna och så när jag försökte bromsa henne så bara hon körde upp huvudet :P
men på slutet så gick det bra ;)

haha bjuuder på denna! :P
en bild från typ förra eller förr förra året :S

Kommentarer
Postat av: Anthonyfatima

Thanks for the information

2011-06-13 @ 12:03:48
URL: http://anthonyfatima.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0