Att göra idag!

*släppa ut hästarna
*mocka, fixa vatten och göra mat till två ponnys
*borsta och rida Bolema
*borsta och rida lösgörande på Jasmine
*putsa träns och sadel
*packa transporten
*ta fram mina tävling kläder
*packa pass och vacc int
*ta in hästarna

så ser min dag ut idag ;)

och sen så kommer våran tävlings outfit att vara :P

jag kommer ha på mig:
*brun/beige rutiga ridbyxor
* rosa Kyra K jacka
* bruna ridskor + schaps med bling bling (eftersom jag får ett par ridstövlar när jag fyller år 21 april)
jag hade ett par snygga enligt mig ridstövlar med snörning men dom åt en äcklig råtta upp :(
* Race Safe väst
* hjälm kommer inte ihåg vad märket heter

Jasmine kommer ha på sig:
*Sadel morrison and nolan
*träns brunt med bling bling fårn HÖÖKS ;)
*rosa schabrak med döskallar i kanten
*bruna BT-pro skydd premiären för dom :)
*om man behöver ha nummer lapp ska jag ha min special beställda med rosor och rosa strass stenar ;)
nu måste jag gå ut och beta av min lista med "att göra idag" grejer

Seya! /sara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0