aj!

jag red Jasmine lite kort idag mamma red Bolema imorse :P
men Jasmine var jätte fin red ett litet dressyrpass barback på henne ;)
men iaf när jag hoppat av så går vi runt hörnet där hovslagaren står och sågar/filar en järnsko och då blir Jasmine lite skärrad men så tappar jag schabraket som jag håller i och det flyger bak och så tar Jasmine ett steg fram trampar på det och blir jätte rädd för att det fladdrar lite då det blåste idag :P
men iaf så sträcker jag mig ner för att ta upp det och då kastar hon sig framåt och min finger fastnar i tygeln och jag ramlar och tappar henne men som tur var står malou precis framför mig och tar henne innan hon hunnit springa någon stanns :)
men efter ett tag känner jag att det svider väldigt på knäet och då upptäcker jag att det är ett håll på byxorna och sen helt knall rött inuti :(
såhär såg det ut


över halva knäet ush! :O
men ajja sånt man får tåla när man håller p åmed hästar ;)

Seya! /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0