a little bit stronger

Idag red jag ut på Jasmine med Malou som red på Deddan, Jasmine var så J##la pigg haha ponny bus XD
men vi hoppade iaf över en gran bit som Jasmine var super taggad för.
Sen så om hon inte fick gå dit hon ville så bara hon stegrade sig hon hade verkligen ingen överskotts enegi alls nejdå #host :P
men jag red ut en timme iaf sen när jag kommer tillbax till stallet håller hon fortfarande på och stegrar sig och så så jag bestämmer mig för att rida en stund i paddocken ba rida igenom henna asso ;)
så jag red sammanlagt en och enhalv timma jag var dödstrött efter men inte ponnyn
tyvärr så kände jag att jag inte orkade rida en ponny till dels för jag knappt sov inatt :(
men imon ska jag rida dressyr lektion på båda två :D

Seya!! /Sara

Kommentarer
Postat av: Linnèa

shiet din ponny verkar hel crazy! :O

haha hur håller du dig kvar? XD

2011-03-18 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0