svar på kommentar



Ja, jag vet att det varit dålig uppdatering nu senaste två dagarna lessen för det :(
men har arit hos en kompis och det va inte planerat egentligen så hann inte fixxa tidsinställda
men I`m alive you know!

har ju varit hos Rebecca nu söndag till måndag ;)
och vi har känt varandra i hela livet i stort sett asso vi gick på samma dagis och var bästisar verkligen bodde nära varandra oxå så när jag blev arg på min mamma så rymde jag till henne och tvärt om XD

men när vi skulle börja ettan så flyttade hon till Björlanda och eftersom hon flyttade när vi började ettan kan ni jue fatta att vi hållt kontakten länge, hela sju år!! faktist efter att hon flyttade då pch sen flyttade jag ju oxå :P

(för er som inte vet det så bodde jag i Torslanda innan)
men det är skönt att lixom ha vänner som man vet fortfarande är vänne utan att man måste umgås jämt! :)

men vi har badat och stekt i solen eftersom det va ett tag sen vi träffades så kan ni ju fatta att vi hade mycket att prata om! :D

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: Ja jag vet men jag hade inte fler bilder på den datorn jag var inne på men det kommer att komma "nya" bilder i nästa bildbomb :)

2011-06-07 @ 18:40:50
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0