Städar!!

åhh hatar verkligen att städa :P
men snart kommer min grymma övercoola Rebecca,
lite info om Rebecca:

Rebecca är lika gammal som jag
hon har ridit på bulycke i samma ridskole grupp som mig men numera rider hon på clareberg.
Vi har varit Bästisar sen vi var typ 2-3 år och är det fortfarande.
hon är en otroligt bra och peppande vän.

vi kommer antagligen fortsätta vara kompisar hela livet :)


ponnyn på bilden heter som ni ser Barrow och är ridskoleponny på clareberg ;) (andledningen till att jag tog denna bilden var för att jag inte har någon normal bild på henne så det fick bli på hennes favvo häst ist)
och det där med normal bild menar jag att vi gör grimarser på alla bilder :P


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0