Sorry

sorry för den dåliga uppdateringen :(
men igår så efter att jag ridit så helt oplanerat åkte jag och malou hem till henne och jag sov där så hann inte fixa tidsinställda elr något, och idag så har jag varit ute och kört cross hela dagen fick upp crossen i 35 km *stolt chey!
hihi faste den går i 80-90 km :O

sjukt fort...
men idag så red jag och mamma ut i regnet :(
ajja Jasmine var pigg och ja lite spänd halvtokig.... haha ajja ibland blir hon så :P

men pappas jobbar kompis som har två tinker hästar och en friserhäst kom hit med sin friser idag så jag fick rida den lite, man kan ju säga att det var ju ingen liten smäcker ponny iaf...
haha men Theo som han hette var jätte-fin att rida han är bara 5 år så han var lite busig satt när han tyckte det blev jobbigt så bockade han, och han var lite smått vinglig men jätte-mjuk och fin i handen dock så var det ju lite jobbigt att driva haha man kan ju inte påstå att jag nådde ner så bra med benen hihi :)


plutten <3

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0