Sara hissar och dissar

hiss vs diss




schockemöhle schabraken tycker dom är riktigt snygga och sen älskar jag att matcha och dom har ju matchande öronhuvor och lindor till schabraken, och grym kvalitè :D


Glen Gordon schabrak och luvor tycker som är ritigt snygga gillar när det är små detaljer som GG i kanten ;)


JW ibland är schabraken därifrån grmyt snygga som det sammet schabraket som är på bilden ;)


dom här JW schabraken är också riktigt snygga :)


tycker att dom här JW schabraken är snygga med flaggan och sen så är dom inte formade efter sadeln vilke också är speciellt men antingen så älskar man dom här schabraken som jag gör eller så avskyr man dom


detta schabraket och luvan står på min inköps lista grymt snyggt asso! :P



tycker inte att dom här schabraken är snygga alls och sen är dom alldeles för lika schockemhöle schabraken


detta schabraket tycker jag är gräsligt fult .


tycker dessa pessoa schabrak är super fula och sen så brukar man ju ha sadel på sin ponny/häst och då kommer ju bara en liten del av P:et sticka ut vilket gör det ännu fulare


usch!


dom här schabraken har konstig passform och är ap fult skulle inte vilja ha det på varken Jasmine eller Bolema


så det var en hiss och diss ;)


Seya!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack vad gullig du är :)

2011-06-01 @ 14:21:08
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0