Önske inlägg

fick en liten förfrågan om jag inte kan skriva vilka bloggar jag läser :)
så här kommer några av dom läser ju alla era som kommenterar också brukar alltid lämna en liten kommentar efter mid ;)
men som sagt här är några inte alla :P

nicholai


hans blogg läser jag nog mest för att se hur det går för honom och Bilbo :P
igentligen så vet jag inte om han skriver särskilt intressanta inlägg men man fastnar på hans blogg på något sätt iaf.

TeamSL


en riktigt intressant och bra blogg! :)
läser den varje dag om jag är inne på datan :P

Malou


malou skriver om sig själv och sin ponny i vardagen ;)
dock tror jag att hon skulle tjäna fler läsare på att inte skriva så detaljerat vad hon gör hela tiden om hon städar eller så  men en riktigt bra blogg ;)

Jakob


Jakob skriver om sig själv och sin snygga ponny collbaz, han tävlar fälttävlan och dom lyckas riktigt bra
hans blogg är rolig och intressant tycker alltid det är kul att läsa om en kille som bloggar på det sättet han gör ;)

nellie

hennes blogg är rolig att läsa men tycker att det är många som har fördomar om henne och man får inte jätte bra första intryck av henne.
men hon är himla söt och hon driver en stor hästblogg trots att hon faktist ba är 11 år ;)

det var några av dom bloggar jag läser ;)

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0