Önske inlägg

om jag fick välja någon ponny som är väldigt aktuell inom ridsporten för tillfället skulle jag valt dam dam dam dam.........................  Winneto


och jag valde honom som den ponny jag skulle valt av dom som är aktuella inom ridsporten för tillfället.
dels så är han grymt snygg och har fin gång + en riktig hopp stjärna och eftersom att jag själv är lite halvt osäker på hinder när det blir högt det är inte så att jag släpper allting och hoppas på det bästa nej nej så  är det inte det är bara det att jag har lite svårt när jag tycker det blir högt och Winneto är ju en ponny som absolut inte bryr sig om höjden

och han har väldigt lätt för sig i hoppningen han leker ju över l:a och har inga svårigheter alls ;)

och tänk hur det måste kännas för Linn som utbildat honom själv och fått han så fin och till den nivå han är på idag :)

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0