One thing

när man blir "stor" så vill jag inte alls jobba med hästar dels så tjänar man ganska lågt (har kollat upp på internet vad man tjänar i snitt som ridlärare, beridare, ridande polis m.m)
och jag vill dels ha ett jobb där jag tjänar bra satt jag kan köpa det jag vill och sen så tror jag att det finns en ganska stor risk när man håller på så intensivt med hästar som man gör om man är beridare eller ridlärare att man tröttnar lite på stall skötseln inte på själva hästen men på det runtomkring som måste fixas och det gör tyvärr i många fall att man säljer hästen för man orkar helt enkelt inte.


Och hovslagare finns inte ens med i tanken då ens kropp slits nåt så fruktansvärt sen så är ju inte alla hästar snälla att sko heller utan många hoppar runt och sjåpar sig vissa till och med sparkar och det känns inte som att jag vill ha det som jobb att åka runt och sko hästar, självklart avundas jag dom som gör det för tänk om dom inte gjort det då hade ju
det inte varit så lätt att sko sin häst.



Vetrinär är för min del helt otänkbart praoade hos min mammas kusin förra året som är små djurs vetrinär.
jag är känslig mot blod tycker det är gör äckligt mår illa så fort jag ser blod.

Nej, tro det eller ej men jag vill faktist bli skådespelare! :D
nu är detta min dröm då men jag kommer att ha ett annat jobb vid sidan av, och det kommer jag att fortsätta ha om jag inte blir "populär" att ha med i filmer och tjänar bra.
men drömmen är ju att bli känd och få vara med på filmer och sånt ;)

mina favorit skådespelare för tillfället är:


Julia Roberts helt amazing är hon!


Kristen Stewart sjukt duktig på det hon gör!


Robert Pattison har sett andraa filmer med han än twilight där han vart motsatsen till Edward han e så sjukt grym!


Jennifer Aniston behöver jag ens säga något??
kan ju säga som så här, den som inte vill se ut som henne är inte född!


Taylor Lautner tror inte jag behöver säg anågot tror ni vet redan ;)


Dream untill you`re dreams come true!

ja alla har vi drömmar och min är inte alls häst relaterad.

självklart har jag ju en dröm som är hästrelaterad oxå (mer om den i nästa inlägg)

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0