Om sanningen ska fram



Om jag lyssnar medan du pratar
inte talar om mig själv
om jag säger "du är vacker men att det spelar ingen roll
för skönhet finns inom oss
om jag ljuger om sånt där

om jag säger "det går bra nu"
men inte talar om mitt jag

om jag ger dig mina tårar
men är stark när du är svag

spelar sweet home alabama
på en lägereldsgitarr

om jag är säker på mig själv
men aldrig är för självgod
om jag är alfaman i sängen men aldrig bråkar......

vill du ligga med mig då?
om sanningen ska fram

vill du ligga med mig då?
vill du ligga med mig...
vill du ligga med mig då?
om sanningen ska fram

om jag inte är så svartsjuk inte håller dig så hårt
om jag inte är så matcho men försvarar dig ändå

om jag ljuger om min barndom säger att den varit svår
väcker modern i ditt hjärta
leker mamma pappa....

vill du ligga med mig då?
om sanningen ska fram
vill du ligga med mig då?
vill du ligga med mig....

vill du ligga med mig då?
om sanningen ska fram
vill du ligga med mig då?
vill du ligga med mig....

vill du ligga med mig då?



vill du ligga me dmig då?
om sanningen ska fram....

om jag alltid håller med dig
fast jag tycker du har fel

om jag låtsas att jag bryr mig när du köper nya skor
om jag skrattar på rätt ställe
fast du inte är så kul

om du tror att jag är farlig kanske tänder du på det....

vill du ligga med mig då?
om sanningen ska fram

vill du ligga med mig då?
vill du ligga med mig...


vill du ligga med mig då?
om sanningen ska fram

vill du ligga med mig då?
vill du ligga med mig...

aaaaaaaaaaa

om jag lyssnar när du pratar

aaaaaaaaaa

om jag säger "du är vacker"

aaaaaaaaa

om jag ger dig mina tårar

aaaaaaa

om jag inte är så matcho.....
vill du ligga med mig då?

om sanningen ska fram....

vill du ligga med mig då?

vill du ligga med mig då?


den spelas om och om igen på radion 24/7

vad tycker ni om den??
bra dålig??


Seya!






Kommentarer
Postat av: Maja

jag älskar den låten!! :D



förresten skulle inte du kunna skriva ett inlägg vilka bloggar du läser??

2011-06-08 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0