Nej klänning blev det inte....

jag är verkligen inte för kjolar men klänning kan vara okej men känner mig obekväm i det ba.
men vart iaf på backaplan med mammi idag fick med oss lit emer än som vart tänkt men men ;)

Strumpor bra att ha ;)



Troser:



Likadana i svart :P



Tunikan som jag ska ha på Torsdag ;)
billden gör den ingen rättvisa :(



En till snygg tunika/klänning :D




fick även två bh:ar en vit med spets och en likadan svart :D
men har lite mycket nu som ni kanske kan föratå först har vi måbra dagar nu dom här sista tre dagarna innan vi slutar, sen så eftersom jag va sjuk förra veckan har jag matte prov, So prov och även engaelska + svenska grej som måste lämnas in :P

ajja Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Fina saker :)

2011-06-08 @ 19:03:55
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0