min dröm häst!

min dröm häst är fux med tre vita strumpor och en vit kronrand + en bläs, är ett sto och heter gold heart
och är en grym hopp häst som rör sig fantastiskt, är 170 cm i manken
jag har en bild av denna hästen i huvudet, alltså ingen häst som jag vet existerar :P

men det hade var tunderbart om hon hade gjort det alltså en sån pålle som ingen vet om kan något och så tar alla med häpnad senare ;)

men är super nöjd med dom jag har nu, men tänkte på sen när jag ska gå över till stor häst ;)


hihi :P

Seya!

Kommentarer
Postat av: Amanda- ponnyryttare & fotograf

Haha ungefär så är min drömhäst också, fast svart ;)

2011-06-27 @ 23:05:51
URL: http://mandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0