Haha

sjukaste ridpasset på länge av olika andledningar :P

för det första så skulle jag hjälpa en tjej att träna dressyr program och då så satt jag på Jasmine och höll i papprerna för att kolla om hon red rätt.
för er som inte visste det är Jasmine sjukt bakskygg, men det gick la sådär först.
försökte vänja henne genom att jag satt och klappade henne hela tiden menas jag rörde försiktigt med pappret vi bogen på henne, det gick super bra först hon snurrade runt lit eförst bara...



men sen helt plötsligt och oförberett så flyger hon iväg som skjuten ur en kanon ut på gräsmattan och nästan in i en hö vagn innan jag fick stopp på henne.
tror inte hon hade sprungit in i hövagnen men man vet ju aldrig.
och efter det inträffat skrattade jag satt jag nästan ramlade av XD


det blev rida i shorts och bandlöst linne nu känner man att det är sommar i vart fall ;)

mm i sommar så SKALL jag åka och bada med pållarna dels så tycker dom det är sönt och mysigt och sen så är det väldigt roligt när man ser hur dom uppför sig, första gången jag badade med Jasmine så stoppade hon HELA huvudet under vattnet hon hade vatten upp till öronen, hennes förskräckta min när hon slängde upp huvudet igen gjorde inte saken bättre haha :D



badar ni med era ponnys/hästar på sommaren? :)

Seya!

Kommentarer
Postat av: Evelina

klart man badar med pollarna!!!

2011-06-03 @ 22:05:57
URL: http://evelinaketola.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0