Godmorgon gott folk!

jag är så himla glad att det blåser idag för då slipper jag åka ut med båten! :D
nu är det säkert flera som bara va?? men hur kan hon inte vilja åka ut till en mysig ö med båten??
men nu är grejjen så här att jag är galet sjösjuk! :O
ni fattar lixom inte bara vi åker runt i hamnen med den där jävla segelbåten mår jag illa!
men nu så ska vi åka till in morfar ist och vara där med våra kusiner och så ;)

så hare gött!
hihi kanske lånar hans dator och lägger upp en gammal ovisad bild på mig från när jag var liten eller så :P


blir såklart denna klänningen :D

köpt på moonson för endast: 199 :- vilket jag tycker var väldigt bra pris på denna fina klänning ;)

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0