Gårdagens ridpass

jag och Rebecca red ut igår på en mysig skogs väg
det gick bra, men när vi skulle gå över en mur och under en tall och ut på en äng så.....
var man tvungen att ducka när dom klev över muren för att komma under tallen jag gick först på Jasmine och det gick bra.

men när Rebecca skulle gå över så sa hon åt mig att jag gärna fick påminna henne om att ducka, och när jag sa åt henne att ducka så gjorde Bolema ett hopp över muren och rebecca ställde sig rätt upp i stigbyglarna vilket resulterade i att Rebecca fastnade i tallen och blev hängande menas Bolema fortsatte själv, jag fick rida och ta Bolema menas Rebecca ramlade ner från tallen XD

herregud det var verkligen ett tillfälle man skulle filmat :P



Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0