Gårdagens ridpass

Jasmine:
red i paddocken sten hård dressyr träning :P
haha hm undra vem som var mest färdig efter det, men hon var lite stel i början och så men efter ty 40 minuters ställa böja och sidvärs rörelser så mjuknade hon och blev fin :)



Bolema:
Hon var lite "tjafsig" i början asso tog inte riktigt skänkeln och när jag petade på henne med spöet så bockade hon och busade.
red säkert 1 timma och 30 minuter totalt men det behövdes först när jag skulle fatta galopp så tänkte jag "dags för det värsta nu" hon brukar vara extra svår/jobbig i galoppen och eftersom hon redan var jobbig i skritt och trav så.
men när jag fattade galopp så fick jag verkligen den där "WOW" känslan hon gick lixom helt perfekt och sen när jag bröt av till trav och sen skritt så var hon helt underbar :D
hon behövde väl springa av sig lite :P


hittade denna bilden i mitt bild arkiv kolla vad liten jag var :O
haha XD


Seya!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi ja vad man växer ! :)



Konstig som jag är hade jag velat vara fyra igen (:

2011-06-18 @ 22:26:31
URL: http://tholen.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Sv; ja det var enkla tiden då! :)



Du har inte lust att vara med och tävla om en bok? (=

2011-06-18 @ 22:49:43
URL: http://tholen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0