Follow you`re dreams

min dröm för dom närmaste två åren är att få rida GP PONNY på Jasmine!
alltså snacka om känsla att rida in i scandinavum (har aldrig kunnat stava det) där kan man verkligen prata om feeling!

Det som hade varit roligast hade nog varit att se hakorna på alla dom som tyckt/tycker gamla ponnys är inget å ha nej man ska ha unga ponnys som hoppar hus och det kan inte gamla ponnys dom kan inte.

men det som hade varit bäst hade nog varit att vara där överhuvudtaget lixom tänk att ha sin ponny i ett av stallen eller att vara så nära malin bayard ludger bearbum roffe jan brinck och att få dela det med sin bästis asso magiskt!

men nu till hösten tror jag att vi kommer göra ett försök ;)



Jasmine har gått från "seg" ridskole ponny som inte ville hoppa utan smet förbi

till het känslig tävlings ponny som har debuterat l:b

jag kan säga som så att när vi köpte henne så tänkte jag "promenad ponny" men nepp så blev det inte
hon har blitt så himla fin, hon va fin innan oxå men nu så har hon fått mer muskler och blivit BIFF haha om hon nu kan bli det så är hon det nu ;)


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0