..............

...........gjorde ingenting på bloggen igår...............
men ajja nu är jag tilbaka igen ;)

hoppas ni hade en trevlig midsommar frossade i jordgubbar och glass ;)

ajjja hursomhelst så byggde jag, mamma och emma e hage till valackarna igår men när vi satt upp alla stolpar så fixxa jag och emma tråden hon över tråden och jag under tråden, eller ja hon fastnade några gånger då hon lyckats trassla till tråden nått så in i det så när jag var helt färdig med under tråden knutit fast och så, så hade hon bara kommit lite mer än halvvägs XP

hon var inte jätte-glad precis att sitta med samma tråd i typ 1 timma :P
men ajja nu står det en fungerande hage bakom huset iaf ;)

förresten så på midsommar afton såg jag filmen: Remember me med rober pattison i en av huvudrollerna ;)
den va så jävla bra men ändå så hemsk och precis när familjens liv började bli bra så händer något så sjukt hemskt :(

tänk igentligen vad mycket självmords bombare förstör för familjer!
ajja igår så såg jag och emma först: Snabba Cash och mja inte riktigt min typ av film men den var ändå bra.
och sen dåg vi: 500 days of Summer och den var väl lite sådär.


vad gjorde ni på midsommar då? :)

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0