Eftesom jag fick över fem kommentarer så har jag ju lovat ett videoinlägg med svaren

och det kommer ni att få också ;)
video inlägget kommer att komma upp i veckan så håll utkik ;)

och det är inte försent att fråga saker jag kommer att svara på allt tills själva video inlägget kommit upp ;)
och om ni kommer på "bajs det hade jag velat fråga också" så skriv en till kommentar gör inget om samma person kommenterar flera gånger ;)



förresten så eftersom att det varit så sjukt dålig uppdatering nu dom senaste två dagarna så LOVAR jag er ett inlägg varje timma imorgon från klockan 00:00 - 24:00
haha ska göra mitt bästa för att skriva intressanta inlägg ;)

Seya!

Kommentarer
Postat av: maja

kan inte du göra ett inlägg om vilken ponny (dom som är mest aktuella inom ridsporten för tillfället)

som du skulle vilja ha och varför osv.



2011-06-18 @ 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0