Dagens ridpass

var ute och klättrade i skogen på Bolema med Malou idag ;)
det gick bra, vi hade sjukt kul höll på att kissa ner oss!
Bolem tyckte de tvar grymt kul att vara ute hon studsade och va lite coco men men någon gång måte ju dressyr pållar också få vara lite dampiga :P
haha malou filmade med min mobil när det kom en gren framför satt jag la mig på bolemas rygg och fick med hela trädet typ XD
men filmen kommer upp imorron, då j är hemma hos malou nu och inte har min kära mac som jag kan ladda överkan inte heller lägg upp någon bild
diggar min tunga asso! :P
men här är iaf en film från när jg och Jasmine var och hoppade på Bulycke enjoy!
Seya!

Kommentarer
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

Jättesöt häst :)

2011-06-03 @ 20:39:59
URL: http://jockeylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0