Dagens ridpass

Jasmine:
red i paddocken idag med gummitygel bara för att prova hur hon skulle gå.
och hon gick så himla underbart!
asso helt sjukt jag behövde knappt hålla i tyglarna, hon va så sjukt grym verklige på och så underbart var det! :D :D

sen så red jag ju mammas häst också
Embla:
trodde att hon skulle vara jätte pigg nu när det blåste så tog inte med mig ett spö ut.
men jag skulle ha tagit med mig ett spö för herregud vad det var mycket häst att rida mellan skänklarna mina ben kommer att vara spaghetteí imon, nästa gång tar jag med mig ett spö så blir det nog lite lättare ;)
men hon var jätte kul att rida :)



Jasmine <3


embla <3


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0