Dagens ridpass

dagens ridpass Jasmine:
Jasmine var lite jobbig i början lixom ville inte ställa böja åt vänster för det var jobbigt, och sen så försökte hon springa ifrån arbetet *suck -.-
men sen på slutet blev hon fin men då behövde jag ju mjuk göra henne innan red på volter, skänkelvikningar, tempoväxlingar och övergångar för att få henne mjukare och tillslut så gick det ;)

dagens ridpass Bolema:
Bolema var lite stel i början men men
hon var också lite jobbig i traven då hon vet att jag inte har henne mellan hjälperna när jag riderlätt som när jag sitter ner, och det utnyttjar hon.
men efter ett tag var vi båda genomblöta och hon gick super :D



Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0