Dagens ridpass

red ut och klättrade med några i stallet idag ;)

försöker se till att vara ute och klättra minst en dag i veckan dom stärker ju ryggen och arbetar bra med kroppen det kanske man inte tror när man sitter på hästen med långa tyglar och rider uppför någon backe berg eller vad det nu kan vara, men det gör som faktist :)


finisen <3

förresten så skulle jag ju haft flera prov idag läraren sa att jag skulle det, men så är han ju inte där förs till fotbolls turnering XP

smart lixom så jag får la ha alla provena imon asso matte so svenska och engelska (Y)
tycker jag förtjänar lite applåder nu!

ajja får la försöka satsar inte jätte högt på domma provena nu då men det går väl bra får vi iaf hoppas!

brukar ni vara ute och klättra med era ponnies och isf hur ofta gör ni det?? :)

Seya!

Kommentarer
Postat av: maja

har medryttar ponny men klättrar oftast typ i gång på två veckor vilket är synd men jag har han bara två dagar i veckan :P

2011-06-08 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0