By the way!

glömde skriva om lite grejjor som mamma kom hem med från tre hästar igår, men det här fick jag iaf ;)


gummi snoddar till stigbyglarna + lädersak man sätter fast dom i ;)
jag har ju ett par safety system stygbyglar men dom använder jag till dressyr sadeln på Bolema men planerar att önska mig ett par speciella stigbyglar som jag redan kollat ut ;)


Prob oil mot svans och man klåda Jasmine har ju en tendens att klia av sig svansen så har använt ett medel inte det som är på bilden utan ett annat men det tog slut nu och detta ska tydligen vara väldigt bra så provar det ;)


fin maskigt hönat till Bolema satt honfår tugga mera och förhoppnings kan hon inte äta upp maten så fort som hon brukar ;)


ja det var det mamma kom hem med igår :)

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0