when you forgot....

...åhh trött på mig själv jag blir....tänkte rida.....efter hökörning som inte blev av....
bara för att det var för blött och sen så får jag sån j**la ångest över att jag städade i stortsett hela huset och hade en stallfri dag :P

men har sån ångest över att inte träna alls, jag mår metalt bra av att träna och när jag inte tränar gör jag inte av med någon energi vilket tenderar till att jag inte kommer kunna sova då jag inte blir trött om jag inte tränat!! :@


oj shit vad sluddrigt det blev men men ni fick förhoppningsvis en hyfsad anblick i röran :P

men tänkte fixxa lite bilder och köra lite åsikts inlägg m.m alldeles strax ;)




Seya!

Kommentarer
Postat av: Amanda- ponnyryttare & fotograf

rid nu? de är ju ljust ute ^^

2011-07-07 @ 21:43:44
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0