Tävlings platser....

ja, ni vile ju att jag skulle prata lite om olika tävlingsplatser jag varit på.
skulle ha videobloggat men orkar inte..... anyway bättre än inget alls ;)

för det första så är jag glad över att klubbar överhuvudtaget arrangerar tävlingar för annars skulle jag ju inte kunna tävla.
så kommer inte skriva någonting negativt om någon klubb men däremot så kan jag ju skriva vad jag tyckte var bra med klubben, eller hur?

hmm........
börjar med hemma klubben ofc!
Bulycke stor HISS till deras ridhus bra underlag stort rymligt ridhus och sen fina ridvägar runt om gården som är perfekta att skritta på när man skrittar fram;)

ehh.........
Sotenäs väldigt trevlig klubb HISS till deras fina hinder dom sticker ut!
underlaget helt ok, bra parkeringplats när man ska parkera sin transport inte trångt utan gott om plats så man lätt kan fixxa hästen.

öhh.......
Uddevalla stor HISS till deras funktionärer trevliga och hjälpsamma vet ingen annan klubb som har så trevliga funktionärer som dom har där, det är verkligen över förväntan så mycket hjälp som jag fick av dom när jag var där sist var jag inte beredd på alls.

ja.......
Skedala stor HISS till deras överfina gräsbana! så himla fin klubb två gräsbanor med grymt underlag, en gummiflis paddock som också är grymt bra att rida på och sen hade dom även en dressyr bana med träflis som underlag som såg galet inbjudande ut.

det var några av klubbarna kommer fler någon annan gång ;)


lite failad bild XP


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0