svar på kommentar!



det var inte den enda kommentaren som hon skrev hon skrev i andra kommentarer också att jag var fet ful och äcklig fast det skiter jag i men när hon kommenterade om min ponny var det nog!
eftersom att jag redan gått igenom det med min längd hundra gånger om och får ångest om jag gått upp i vikt för jsg vill inte att dagen då jag inte kan rida henne mer ska komma, och då är det ännu jobbigare när någon kommenterar det.

men "den personen" har kommenterat 10 kommentarer totalt (som jag nu tagit bort för jag inte vill att det ska stå så fort jag går in här)

ajja nu orkar jag inte bry mig mer om detta undrar ni något så skrolla ner för det står i dom olika inläggen nedanför ;)

Seya!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fy vad taskigt! :(

Jag hade inte gillat om hon sa så mot mig o min valp!

Jag tycker dina hästar ser gulliga ut! :) <3

2011-07-14 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0