say whut??

nu har jag fått ett pm på fb av en vän

som undrar om det är jag som kommenterat hennes blogg

elakt....say whut???...

men har skrivit med henne så hon vet att det inte är jag som gör det.

och den idioten som gör det kan bara lägga av så jävla omoget att kommentera och låtsas vara mig

och försöka få andra arga på mig, för jag

kommer bara säga till dom att det inte är jag och så kan vi kolla upp ditt ip nummer.

så du som kommenterar med andras "namn och länkar till deras bloggar"

skärp dig hu jävla omoget är inte det stå för vad du skriver

det kommer ändå fram att det inte är dom namn du skriver som kommenterar så.

men det är alltid någon som missbrukar att man kan

kommentera fritt det får man räkna med men det är

omoget att göra så bara för att man är avensjuk.


så om det är några mer som får konstiga elaka och ner trykande kommentarer av "mig"

så räkna med att det inte är jag

jag går inte in på andras bloggar och kommenterar så

jag gör inte det

så nu vet ni att DET INTE ÄR JAG SOM KOMMENTERAR

OM DU FÅTT EN TASKIG KOMMENTAR!


och ni som fått taskiga kommentarer av den som låtsas vara mig ta inte åt er! hon/han är bara avensjuk på dig!




och ni som inte är insyltade behöver inte ta åt er av detta ;)

Seya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0