såhär svarade ni på vilken häst/ponny

men först tänkte jag skriva vilken ponny jag hade valt

(om jag inte fick välja Bolema eller Jasmine) så hade

jag antagligen velat ha linn olssons winneto då han

verkar ha en härlig personlighet och ett bra temprament ;)

lite het vad jag har förstått och det är dom ponnys jag

tycker bäst om dom som är heta att rida^^

ni skulle sett Jasmine i början när vi försökte pensionera henne hon blev helt galen

försökte springa över en när hon skulle ut till hagen

så jag fick ju börja träna henne ordentligt

och det gick undan ni skulle sett så hon stack i början

så fort jag skulle vända mot stallet i paddocken så

bara stegrade hon sig och stack

och sen när jag fick stopp så studsade

hon som en studds boll

hon tyckte eller ja tycker hon har fortfarande lite svårt att låta bli

så fort en annan häst skulle rida om när jag

var på långsidan (speciellt när jag vände mot stallet)

så fick hon tokspel

nu får hon inte lika tok spel längre men på vintrarna

är det svårast att hålla henne då det är då hon är piggast^^

men iallafall


såhär svarade ni om vilken häst/ponny

ni ville ha om ni fick välja vilken ni ville:

Amanda om om ni fick...:
Skäcken SÅKLART!! :D En korsningsponny på 17 år :) Färgen Skäck <3 <3


Jennifer om om ni fick...:
Min drömhäst har jag redan fått och det är min lille Next, han är ett Svenskt halvblod på 16 år. :) Han är den mysigaste hästen man kan hitta och busigaste<3 Om jag inte fick välja Next skulle jag nog välja Linn Olssons Winnietoo, han är så otroligt fin och verkar väldigt snäll. :)


Emma om om ni fick...:
Om jag inte hade fått välja Pegasus då så skulle jag valt Winnetoo. Just för att han verkar så personlig och har en grym kapacitet och kan nog gå hur långt som helst med rätt ryttare. Jag tror dock att jag inte skulle klarat av honom, han verkligen lite för het för mig :)


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0