nervös!

jag är anmäld till sommarhoppet på Råda L:c och L:b och jag är så himla nervös!

även om det är tre veckor kvar så är jag galet nervös!
jag har bara hoppat en L:b innan på Jasmine och det var ett årsen.

men nu tänkte jag nu jävlar ska vi upp lite i klasserna vill inte tävla L:d och L:d + 5 det känns bara töntigt lågt nu när jag hoppar runt 1 meter på träning och när hon defenitivt är klar för L:B L:C har jag hoppat flera gånger så där är jag inte nervös :P

men är det någon som har något bra tips på vad man kan göra för att inte vara nervös dock brukar det släppa när jag hoppat något hinder och så men är öppen för tips och så ;)

har hört att man ska tänka att det hindret som är efter det man hoppar är mycket högre och ska man tänka på varje hinder verkar vara riktigt bra tycker jag ;)


när vi hoppade fram till L:C på Skedala :P



Seya!

Kommentarer
Postat av: Hanna

så fin :)

2011-07-25 @ 16:15:06
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Emma eklund

Jag ska oxå dit ;)

2011-07-26 @ 23:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0