kollat upp ip numret

kollade nyss upp ip numret till den personen som kommenterade min blogg och jag kan ju bara säga att jag vet vart du bor, och det är ännu fegare att utge sig med falskt namn och länka till någon annans blogg.

men nu skitrer jag i dom elaka saker du skrev om mig orkar helt enkelt inte bry mig längre.
det spelar igentligen ingen roll om du tycker att jag är så ful så jag borde gå och dränka mig eller att du tycker jag är som en stor fet åcklig padda och att ingen gillar mig

det är lixom so what? jag skiter faktist i vad du tycker men när du kommenterad om min ponny då var gränsen nådd!



emma om det nu är ditt riktiga namn vilket det antagligen inte är.

ajja nu ska jag inte låta detta gå ut över er mina kära ;)

Seya!

Kommentarer
Postat av: Lisa A Bordahl

Tycker inte att hon var taskig mot dig, tvärtemot faktiskt.

Hon gav dig ett råd och det kan ju komma till användning. Så berättade hon ju också vad hon såg och hur din ridning såg ut från hennes håll.

Jag tycker inte du ska avvisa rådet hon gav dig, och hon skrev ju att hon tyckte att du red bra så jag förstår inte vad som var taskigt?



Kram på dig Sara, hoppas allt går bra med ridningen iaf! <3

2011-07-14 @ 21:58:29
URL: http://www.lisaanni.blogspot.com
Postat av: Josefine

Håller faktiskt med hon ovan, det var ju inget taskigt med den kommentaren. Hon hav dig ett råd och inget mer. Bara något att tänka på! :)

Varför rider man isåfall? Jag själv rider ju för att det är kul och bli bättre och utvecklas, tror du satsar på samma, alla vill ju utveckla sin ridning. För att utvecklas måste man få kritik inom sin ridning, alla rider inte perfekt, det gör inte du heller, inte jag. Inte någon! Men jag tycker att du rider bra men du har några saker att bättra på, och den videon som hon kommentera var kanske bara den gången? För på videon ger du inte så mycket eftergift och det blir en spänd tygel över språnget och då drar du lite i munnen. Och att du är förstor, eller för fet, ignonera bara det, du kommer själv känna när du blir förstor! Kramar Josefine!

2011-07-16 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0