Just because

.....bara för att jag fick en fråga om jag inte kan skriva ett inlägg om något som inte har med hästar att göra utan den peronen ville att jag skulle skriva om killar ^^
så det kan jag väl prova att göra ;)
lite kul faktist men nu kör vi!

killar killar killar det finns ju olika sorters killar, killar som är rakt på sak och dom brukar oftast vara lite lättare att vara med.
dom killarna är dom man oftast har mest kul med^^
och dom kan vara lite som ens bästa vän oxå, men liksom samtidigt en pojkvän ;)


sen så finns det dom killar som verkar rätt tuffa eller vad man ska säga via sms och dator, men när man träffas är jätte-fega men så fort dom sitter bakom en dator skärm eller med mobillen så verkar dom jätte-gulliga.
och oftast när man täffar dom så blir man väldigt besviken.


sen så finns det om killar som gör ALLT för att vara en till lags det är jätte-gulligt men kan till slut bli lite tjatigt,
men dom brukar oftast vara lite försiktiga och omtänksamma.

ja det är väl det vanligatse tror jag, jag har varit tillsammans med olika killar som passar in på dom här beskrivningarna, och jag tyckte det var lättare och roligare att vara ihop med killen i den översta spalten och känsliga killar är super sött ;)



Seya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0