jätte-dålig uppdatering jag vet

men det blir så nu när det är hö körning och pållarna och vänner och allt på samma gång lixom :P
men men ikväll så lovar jag att blogga mera och jag tänkte att när jag vart så j*vla dålig på att blogga så får ni välja vad jag ska göra, så nu vänder jag mig till er ;)

vad vill ni ha??
vill ni att jag imorron ska uppdatera er med ett inlägg i timmen från 00:00 - 00:00 ?
eller kanske videoblogga? och isf får ni gärna skriva förslag då min fantasi inte är den mest fantasi fulla xd
eller ja något annat som ni vill jag ska göra??

men grejjen är den ni bestämmer!

sen så måste ni se denna videon!!
asso helt sjukt skrattar så jag dör!! fyfan vilken tönt man skulle tagit bort själva sången helt och haft den utan text då hade den vart grym ;)



Seya tonight!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, fråga mig något på blogresponse. Vem vet du kanske gillar min blogg? :)Man vet ju aldrig.

Ha de så bra!

2011-07-07 @ 16:35:30
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0