hemma och helt slut efter en hel shopping dag på ullared :P

nu är jag äntligen hemma från en lång dag på ullared :P
men det har ändå vart kul, men fan vad förvånad jag blev när jag gick ner till häst avdelningen och hittade Pessoa schabrak och moutine horse väst en sån har jag fast den är inte köpt där och den var iaf inte billig förut :P
dock så tycker jag dom pessoa schabraken är rätt fula men ändå dom hade även coperfhield och massa andra märkes saker.

ajja här kommer det mesta av det jag fick :P


vatten fast mascara med volume express :)


ett anteckningsblock typ som alltid är bra att ha ;)


en fin grimma till Jasmine som hon kan ha i hagen ;)


och en matchande flywell till henne :P


en röd grimma som matchar mitt ylle täcke till jasmine ;)


"naturella" svarta gummi boots x4 till Jasmine att ha i hagen


Svarta gummi boots med stjärnor på kanten längst ner att ha på Bolema när man rider ;)


ett par ridstrumpor fick följa med hem också ^^


reflex väst att ha när jag rider när det är mörkt ute på vägarna


bästa hårsprayen som finns!


tävlings nummer lapp eftersom jag så smidigt tappat bort min special köpta -.- ibland blir jag så trött på mig själv :P


sånna där jätte.tunna ridhandskar med bara nät på satt dom "luftar" ;)


"mag skärp"



ser snyggare ut irl men iallafall en vit "tunika" och ett par blåa jeans :)


blårandig tröjja (byxorna samma som på bilden ovan)



rödvit randig "tunika" och ett par andra blåa jeans XP



mysig vit/lila tjock tröjja (samma byxor som på bilden innan)


fint att jag blåser bubbla på bilden XD

blå/vit randig tröjja stickad och jätte mysig :) (samma byxor som innan)



tränings kläder ett everlast linne mörkgrått och ett par shorts :P
vet att mina ben ser cpiga ut på bilderna men men (och shortsen är jämn långa jag hade bara råkat vika dom ojämt :P)

sen så fick jag även dam dam....




en ny mobil :D


en HTC Wildfire S haha den köpte vi dock inte på ullared utan på 3 som stod i utgången.
äntligen en ny mobil eller ska kanske inte klaga har bara haft den andra i ett år och 3 månader en skärmen höll på att lossna och den var väldigt sliten då jag använt den väl.

sen så fick jag även ett nytt abonomang äntligen har verkligen inte vart nöjd med telenor har typ inte fått sms då det var tskit dyrt + ringa för en jätte-låg avgift sen så har man kass täckning hela tiden, men hoppas det blir bättre med 3 dom sägs ju vara bäst ^^


sen var det väl två bh:ar oxå och lite till typ shampo och balsam m.m men sånt är ju inte så intressant XP

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0